INI BELOG ELLA

Wednesday 6 May 2015

Cenderahati Perkahwinan/ Doorgift Murah

Assalammualaikum...

Hye guys, apa kabar korang?? ela sihat Alhamdulillah.
Ok memandangkan cuti sekolah dah nak dekat kan, so ela pun banyak terima undangan untuk majlis kahwin. Ela suka sangat sebenarnya pergi kenduri kahwin ni sebab apa tau sebab dapat makan ayam masak merah dan air sirap..hew hew, kalau kt rumah kenduri tu buat sirap limau pehhhhh lg lah kan, nak2 pulak sekarang memang cuaca panas..kalau dapat minum tu Ya Allah sedap sangat rasanya..heheh

Ok2 selain dari makanan pulak ela macam seronok sangat bila dapat doorgift dari pengantin ni. Zaman mak2 ayah2 kita dulu biasa diorang akan bagi telur yang dibungkus dengan tisu,...hehehe rare sgt kan..zaman sekarang macam2 doorgift yang ada dijual. Tinggal sediakan duit dan pilih sahaja.

Bagi ela, doorgift ni macam hadiah atau cenderahati untuk pengantin dan ahli keluarga diorang ucapkan terima kasih kepada tetamu sebab sudi memeriahkan majlis kenduri yang diorang buat dan juga mendoakan pasangan pengantin tu bahagia. pada pendapat ela memang x salah jika bakal pengantin ni keluarkan sedikit budget untuk sediakan doorgift/cenderahati untuk tetamu ni. tapi ikutlah kepada kemampuan masing2. :)

Ok untuk korang yang tengah pening nak fikir apa yang nak dijadikan doorgift untuk majlis korang nanti, korang boleh bagi custom yassin ni. Custom yassin ni mmg tengah in skrg. Dengan corak yang menarik, dan inshaAllah korang dan tetamu dapat manfaat.


Ni antara design yang korang boleh pilih
Harga memang tersangat lah murah ;)




Ok yang ni pulak antara design yang ramai sangat orang suka


Selain Yassin, ada jugak Doa dan zikir harian.



Korang dapat bayangkan x betapa beruntungnya korang dan tetamu kalau dapat hadiah ni dari korang...banyak sgt pahala jika kita amalkan...
Sama2 dapat pahala...jadi ela rasa memang x rugi pun kalau korang beri hadiah ni kepada tetamu atau kawan2, saudara mara korang :)

Untuk order korang boleh wasap ela 0126456580.
Harga memang sangat lah murah korang :)


No comments:

Post a Comment