INI BELOG ELLA

Sunday 8 March 2015

Assalammualaikum w.t.b

Assalammualaikum w.t.b

Alhamdulillah hari ni masih lg boleh bernafas. Terima kasih Allah atas kurniaan ni, Diberi kesihatan yang x semua orang dapat Alhamdulillah.
Saya ela, tapi tu nama timangan yang arwah nenek bagi masa sy kecil. sebab apa kurang pasti tapi arwah mak penah cakap yang arwah nenek suka nama seorang permaisuri masa dulu. tapi xpasti pulak negeri mana..hihik dah lama sgt kan. so utk x kecikkan hati nenek mak pun pggl nama kt ela. Alhamdulillah.
Saya lahir kat pahang. Tapi ibu ayah lahir Perak. Kira asal Perak la. kitaorg ada keturunan banjar,:)...actually saya suka sangat bila balik kampung. Bila kumpul ramai2 dengar la pakcik makcik speaking banjar :D ..xpaham??? eh mana ada la saya faham la apa diorg cakap, tp nak balas balik dlm bahasa banjar tu susah skit la kan...takkk...bukan malu tapi lidah tu mcm tergeliat skit. :)
ok tu jelah kot untuk permulaan ni. nanti ada masa dan idea saya akan tulis lagi. In sya Allah.
Apa2 sentiasa bersyukur dan ucap Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment